DE WEERD SPECERIJEN / VISUELE IDENTITEIT
178 aardige ontwerpers, Utrecht

Wil je meer weten over dit project of over 178? Laat het ons weten.
Bel of mail Frederik: 06 333 20 355
frederik@178.nl.

In samenwerking met HappyKamping ontwikkelde 178 de restyle van de visuele identiteit van De Weerd Specerijen. Een heldere herkenbare huisstijl. Om uiting te geven aan de onderscheidende identiteit van de huidige, internationaal opererende, organisatie. Het bedrijf heeft zich de afgelopen jaren ontwikkeld tot toongevend leverancier van pure ‘smaakmakers’. Eerlijke kwaliteit, zonder onnodige toevoegingen. Op maat verwerkt tot unieke kruidenmixen, melanges en granulaten. Voor slagerijen, grootwinkelbedrijven, horeca etc. Het ruwe product wordt overal ter wereld ingekocht bij de beste lokale producenten. Thema en belofte van waaruit de nieuwe beeldtaal is opgezet is ‘Different ways to great taste’. Dit is tevens de Engelse pay-off. Voor Nederlandstalige uitingen gebruiken we ‘Samen Smaakmaker’. Het bestaande logo hebben we teruggebracht tot de essentie. De nieuwe huisstijl is toegepast op stationairy, verpakkingsmateriaal en salestools.

Wil je meer weten over dit project of over 178? Laat het ons weten.
Bel of mail Frederik: 06 333 20 355
frederik@178.nl.