DE HELLING / CAMPAGNE
178 aardige ontwerpers, Utrecht

Wil je meer weten over dit project of over 178? Laat het ons weten.
Bel of mail Frederik: 06 333 20 355
frederik@178.nl.

De Helling – eigenzinnig podium

Het Utrechtse muziekpodium voor 450 man is een unieke plek waar bezoekers en makers authentieke ervaringen kunnen beleven en creëren. Vanuit de overtuiging dat muziek en cultuur breed toegankelijk moeten zijn, biedt De Helling een divers en laagdrempelig programma voor inwoners uit Utrecht en bezoekers van buiten de stad. Daarnaast is De Helling een benaderbare organisatie die open staat voor nieuwe initiatieven en ideeën, ruimte biedt aan talent op en achter het podium en daarin ook zelf actief de verbinding zoekt. Bijvoorbeeld door voor en met buurtbewoners en wijkorganisaties programma’s te ontwikkelen voor een brede doelgroep. Het Utrechtse podium was tot 2014 onderdeel van TivoliVredenburg. Sindsdien opereert het zelfstandig. De Helling is één van de grondleggers van de opkomende uitgaanswijk en nieuwe culturele hotspot ‘Rotsoord’.

De Helling heeft 178 gevraagd de communicatiestijl een opfrisbeurt te geven. De nieuwe pay-off en campagnestijl benadrukken het open karakter van het podium en de unieke positie binnen het Utrechtse uitgaansleven. Tijdens het 15-jarige jubileum in oktober 2018 is de vernieuwde campagne geïntroduceerd.

 

Wil je meer weten over dit project of over 178? Laat het ons weten.
Bel of mail Frederik: 06 333 20 355
frederik@178.nl.