STACH

178 beweegt lekkerbekken

STACH

STACH

Weet wat lekker is

178 is gevraagd om voor eetwinkel STACH een concept voor aanscherping van de beeldtaal en een concept voor storytelling te ontwikkelen. Doel is een update van de communicatiestijl waardoor het merk meer inhoud en verdieping krijgt. We willen bestaande en nieuwe doelgroepen activeren door de relevantie te vergroten. Een onderscheidende en praktische beeldtaal waarin bestaande logo en pay-off terugkomen. Een communicatieconcept waarmee het bedrijf de komende jaren vooruit kan. Waarin we bewijs leveren voor STACH’s belofte ‘weet wat lekker is’.

STACH is je favoriete eetwinkel op de hoek. De kruidenier anno nu. Een vertrouwd adres in de buurt. Waar je terecht kunt voor elk moment van de dag. Van ontbijt tot diner. To stay or to take away. STACH is er om de drukke stadsmens te ontzorgen en te verrassen. Bij STACH vind je de laatste foodtrends. Ambachtelijke, kwalitatieve producten, veelal van kleine (lokale) leveranciers, en verse, gezonde maaltijden uit eigen keuken. STACH is een beleving. Een overvloed aan opgestapelde producten met kleurrijke verpakkingen. Het is altijd leuk om even bij STACH naar binnen te lopen. Grote kans dat je weer naar buiten loopt met iets lekkers.

De aangescherpte communicatiestijl is toegepast op een serie on- en offline middelen, waaronder de nieuwe website.

Wil je meer weten over dit project of over 178? Laat het ons weten. Bel of mail Frederik: 06 333 20 355, frederik@178.nl

stach, stach weet wat lekker is
stach, stach weet wat lekker is, lekker gezond, repen met print
stach, stach weet wat lekker is, posters
stach, stach weet wat lekker is, uitingen en eten
stach, stach weet wat lekker is, uitingen en eten
stach, stach weet wat lekker is, kopje koffie, en stempel kaart
stach, stach weet wat lekker is, healthy shots, posters
stach, stach weet wat lekker is, website, desktop en mobiel