dialoog door
positiviteit
IN 4 STAPPEN

Om verbinding te maken met doelgroepen in- en/of extern geven we samen met onze opdrachtgever invulling aan bijgaande stappenplan. De ontwikkeling van een effectieve huis- en campagnestijl is ons gezamenlijke doel. Uitgaande van eigen kracht en een open blik op de wereld.

stap 1
Vuur: de ziel van een organisatie

Wat beweegt je? Wie ben je en waarom doe je wat je doet? Wat maakt je uniek? Aan de basis voor dialoog en interactie staan identiteit en motivatie. Vastgelegd in een vlammend betoog over de persoonlijkheid en eigen kracht van een organisatie

stap 1 vuur
Verbeelden: laten zien wie je bent
stap 1 vuur
stap 3
Vertellen van verhalen

Welke verhalen kunnen we vertellen om te laten zien waarom een merk of organisatie ertoe doet? Hoe zorgen we voor relevantie? 
En wat vertellen we waar en wanneer? Samen geven we invulling aan een mix van on- en offline communicatiemiddelen en gaan het gesprek aan. We leveren 'bewijs' voor de ‘belofte' door verhalen te vertellen op een open en inclusieve manier. Door bijvoorbeeld medewerkers en klanten aan het woord te laten, door successen te vieren of door iets aardigs voor de medemens te doen.

stap 1 vuur
Verbinden: in gesprek blijven
stap 1 vuur