Amsterdamse Bostheater

178 beweegt hooggeëerd publiek

Amsterdamse Bostheater

Amsterdamse Bostheater

Stralend middelpunt van de zomer

Voor het Amsterdamse Bostheater ontwikkelde 178 de huisstijl en de campagne. Om het Bostheater te positioneren als culturele hotspot in de zomermaanden hebben we het thema ‘stralend middelpunt van de zomer’ geformuleerd.

Inspiratie was de lichte open plek midden in het Amsterdamse Bos waar het theater gevestigd is. Het nieuwe logo verwijst naar de tribune die als een halve cirkel om het podium ligt. In de beeldtaal van de jaarlijkse campagne spelen we met het magische licht in dit openlucht theater.

Wil je meer weten over dit project of over 178? Laat het ons weten. Bel of mail Frederik: 06 333 20 355, frederik@178.nl

amsterdamse bos theater logo huisstijl en grafische uitingen met fotografie
amsterdamse bos theater logo huisstijl en grafische uitingen met fotografie
amsterdamse bos theater logo huisstijl en grafische uitingen. posters met fotografie

amsterdamse bos theater logo huisstijl en grafische uitingen. posters met fotografie in het straatbeeld
amsterdamse bos theater logo huisstijl en grafische uitingen. posters met fotografie
amsterdamse bos theater fotografie
amsterdamse bos theater huisstijl met fotografie en grafische lagen. grafisch uitingen, poster in het straatbeeld en een folder

Meer weten? Even kennismaken?

Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie of het inplannen van een kennismakingsgesprek.

Zit je met een communicatievraagstuk waar je snel wat extra denkkracht voor kunt gebruiken? Boek een gratis online brainstorm-call via onderstaande knop.

BRAINSTORM-CALL
BRAINSTORM-CALL

TELEFONISCH CONTACT

STUUR EEN E-MAIL