Daarnaast is De Helling een benaderbare organisatie die open staat voor nieuwe initiatieven en ideeën, ruimte biedt aan talent op en achter het podium en daarin ook zelf actief de verbinding zoekt. Bijvoorbeeld door voor en met buurtbewoners en wijkorganisaties programma’s te ontwikkelen voor een brede doelgroep. Het Utrechtse podium was tot 2014 onderdeel van TivoliVredenburg. Sindsdien opereert het zelfstandig. De Helling is één van de grondleggers van de opkomende uitgaanswijk en nieuwe culturele hotspot ‘Rotsoord’.
De Helling heeft 178 aardige ontwerpers gevraagd de communicatiestijl een opfrisbeurt te geven. De wens was een onderscheidende beeldtaal. Waarmee het eigenzinnige karakter van het podium en de unieke eclectische programmering meer tot uiting komen. 178 ontwikkelde een stoer en dynamisch concept met een ‘glitchy' rock ’n roll-randje.
Wil je meer weten over dit project of over 178? Laat het ons weten. Bel of mail Frederik: 06 333 20 355 frederik@178.nl